Plastic Free July met #RefillForGood van Hydro Flask
Nieuws
Alex Mauger
Hydro Flask, lanceert begin juli zijn nieuwe #RefillForGood-campagne. Deze onderstreept de voortdurende, wereldwijde inspanningen van het merk om het verbruik en het afval van wegwerpplastic te verminderen.Op 1 juli 2020, samen met de start van Plastic Free July, moedigt #RefillForGood consumenten aan om te beginnen met kleine veranderingen die na verloop van tijd leiden tot grote gevolgen voor de planeet en de toekomstige generaties - zoals het kiezen van herbruikbare verpakkingen voor dranken en voedsel. De campagne zal worden gelanceerd op de officiële website van Hydro Flask op www.hydroflask.com/refill-for-good, evenals op de sociale mediakanalen van het merk.In combinatie met de campagne zal Hydro Flask haar #RefillForGood Advocates aankondigen - een team van ambassadeurs, thought leaders en atleten die elk actie ondernemen en pleiten voor het elimineren van eenmalige plastic door middel van hun werk- en levenskeuzes. Onder de pleitbezorgers bevinden zich wetenschappers en thought leaders die als doel hebben om kunststoffen voor eenmalig gebruik uit ons milieu te verwijderen:
- De Britse ambassadrice Laura Sanderson, een Welshe buitenzwemster voert binnenkort een onderzoeksexpeditie uit om waterstalen te verzamelen voor microplasticanalyse terwijl zij bijna 1.000 km door alle 15 nationale parken van het Verenigd Koninkrijk zwemt
- de in Californië gevestigde oceanograaf Dr. Sarah-Jeanne Royer
- professionele surfer en chemicus Dr. Cliff Kapono
- professionele surfers Lakey Peterson, Paige Alms en Ace Buchanon
- professionele mountainbiker Hannah Barnes
- professionele muzikant Ron Artis.
Als onderdeel van de campagne en de lopende initiatieven zal Hydro Flask blijven samenwerken met belangrijke partners om het bewustzijn verder te vergroten, waaronder de Amerikaanse Ski- en Snowboardvereniging, het Amerikaanse Surfteam en de World Surf League (WSL) - waarvan de gezamenlijke wereldwijde inspanningen gericht zijn op het elimineren van eenmalige kunststoffen uit evenementen, het vergroten van het bewustzijn door professionele atleten en het verbeteren van de gezondheid van de oceanen van de planeet. #RefillForGood zal ook de aandacht vestigen op het belangrijke werk van non-profit organisaties waarvan de missies in lijn zijn met Hydro Flask's Parks for All programma.
Tweet
Pin
Article précédent
Vorig artikel
Article suivant
Volgend artikel
Articles Liés
Gerelateerde artikels
Reportages