Hydro Flask: om te drinken en... nu om te eten
Nieuws
Alex Mauger
Sinds enkele jaren is het Amerikaanse merk Hydro Flask oppermachtig op de markt van dubbelwandige geïsoleerde flessen. 12 uur in de koeler en 6 uur in de warmer, dat is de norm geworden. De Hydro Flask fles is nu verkrijgbaar in een veelheid van formaten (standaard of wijde opening bijvoorbeeld), maten en ook kleuren... Er is een product voor elk moment, voor elk avontuur. Voor de nieuwe lente-zomercollectie 22 biedt Hydro Flask een reeks kleuren: zeesterrenoranje, zeegrasgroen, Laguna-blauw en Snapper-mauve.Het voordeel van flessen van Hydro Flask is dat ze verpakkingen voor eenmalig gebruik, zoals plastic flessen en bakjes voor afhaalmaaltijden, gemakkelijk kunnen vervangen. Het merk heeft een campagne gelanceerd met de naam #refillforgood om consumenten aan te moedigen nieuwe consumptiegewoonten aan te nemen en de planeet te helpen redden.
Maar het echte nieuws dit voorjaar is de lancering van een reeks producten die zijn ontworpen voor buiten koken met twee maten borden in komformaat, een bord, groot plastic serveergerei, een snijplank, een tafelglas en een set eetgerei. Dat gezegd hebbende, het is moeilijk om alles in je rugzak mee te nemen voor een hikeo.... Dit nieuwe assortiment is bedoeld als begeleiding bij een picknick in glamping-modus of een diner op het terras. De kleuren zijn fris (grijs of geel) en het ontwerp is vrij sober en elegant, net als het merk. We moeten ze alleen nog ontdekken en testen tijdens een volgende bbq!
Tweet
Pin
Article précédent
Vorig artikel
Article suivant
Volgend artikel
Articles Liés
Gerelateerde artikels
Reportages