Luidsprekers voor actieve mensen

Materiaal

Bruno Koninckx

libratone_one_click_04

In de overbevolkte wereld van de draagbare Bluetooth luidsprekers probeert Libratone er uit te springen met toch nog aparte kenmerken. De One Click is daar een mooi voorbeeld van.

libratone_one_click_10

Op zich is dit al een stijlvolle luidspreker. Wel groot, maar nog vrij plat, vallen de stoffen vlakken op. Voor de rest is er vooral rubber gebruikt. Rondom zit een rubberen rand die je er met een beetje prutsen af kan halen. Dan komt het afwisselende karakter van de One Click tevoorschijn. In de doos vind je een haakje en een draagriempje. Naar keuze kan je deze aan de luidspreker vastmaken, zodat je hem ofwel ergens aan kan hangen, of makkelijk in je hand kan dragen.

libratone_one_click_13

Allemaal mooi, maar het geluid is natuurlijk het belangrijkste. Dat is over het algemeen voortreffelijk, al zullen echte audiofielen het zeker niet perfect vinden. Maar voor een leuk muziekje buiten of onderweg is de One zeker OK. De bediening is vrij intuïtief: aan één kant zit een schijfje waarmee je met draaibewegingen het geluid kan aanpassen, en voor de rest is er gewoon een rubberen latje met de aan/uit knop, waarachter ook de USB en audiojack verborgen zitten. De rubberen rand geeft het gevoel dat de One Click tegen een stootje kan. Op die plaats wel, maar de stof is natuurlijk nog vrij kwetsbaar. De hangsysteempjes zijn wel erg handig om hem buiten of op een camping te gebruiken.

Libratone Too

Wil je niet te veel gewicht en volume meenemen, dan is de Too een goed alternatief. Ook hier zit stof rond, maar hij geeft toch een robuuster gevoel.

libratone_one_click_03

Handig is dat je twee toestellen aan elkaar kan koppelen voor een rijker stereogeluid, en dat je via een app het geluid meer aan je voorkeuren kan aanpassen.

Articles Liés

Gerelateerde artikels

Sports D’hiver

Rando / Escalade

By clicking “Accept All Cookies”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts.